2012-06-27

I'm in love with www.inlovewithfashion.com

Вот и я встала в ряды поклонников металлических аксессуаров, а хотя я никогда от туда и не выходила. Сколько я помню, мне всегда нравились блестяшки, заклёпки и т.п., но конечно со вкусом!
На этот раз я приобрела себе леопёрдовые (ещё одна моя страсть-animal print) туфельки с колючим носом :) И в этом мне помог мой любимый интернет Shop www.inlovewithfashion.com
Вот как красиво они упаковывают! Кроме дoступных цен, у них ещё и система поощрения, а так же куча акций и скидок-об этом спрашивайте у меня, я знаю все их тайны :) !
**********************************************
Štai pagaliau ir aš greta, metalinių aksesuaru, gerbėjų, nors aš niekad kitokia ir nebuvau. Kiek atsimenu save-man visad patiko blizgučiai, visokie metaliniai papuošimai ir pan. Aišku jeigu tai skoninga! Šį kartą aš nusipirkau leopardinius batukus (animal print-tai dar viena mano aistra) su spygliuota nosyte :)  Ir šiame reikale man padėjo mano mėgstamiausia onlain parduotuve
Žiurekite kaip gražiai jie pakuoja siuntinukus! Be to jų kainos nesikandžioja, bei pas jų yra superine nuolaidų sistema, be to dažnai skelbiamos akcijos, nuolaidos ir t.t. Jei kam įdomu-apie tai klauskite MANE,  aš žinau visas jų paslaptys!!





Nepamirškite prisijungti prie mano draugu!!!!!
Не забудьте присоединиться к сайту!!!!!
Don't forget to be my friend!!!!
Thanks

No comments:

Post a Comment